Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Archiwalny serwis www - może zawierać elementy, które nie są dostępne dla szerokiego grona odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.

Dr inż. Urszula Kużelewska
Jest absolwentką Instytutu Informatyki Politechniki Białostockiej. Praca dydaktyczna obejmuje m.in. Programowanie obiektowe, Programowanie aplikacji WWW w języku Java, Aplikacje komponentowe. Prowadzi również kursy programowania dla dzieci ze szkoły podstawowej i młodzieży z liceum. Dodatkowo, jest właścicielem firmy produkującej inteligentne systemy z dziedziny Internet of Things.

 

 

Dr inż. Anna Łupińska - Dubicka
Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej. Również tutaj uzyskałam stopień naukowy doktora w dziedzinie informatyki. Posiadam doświadczenia programistyczne obejmujące zarówno projekty naukowe, jak i oprogramowanie komercyjne. Od lat zarażam studentów pasją do programowania. Wraz z jednym z kół naukowych WI PB organizuję Podlaski Turniej w Programowaniu Zespołowym. Jestem ciekawa ludzi i nowych wyzwań, dlatego chętnie odkrywam tajniki kodowania i algorytmiki kolejnym odbiorcom.
Prywatnie jestem zapaloną podróżniczką, miłośniczką dobrej literatury oraz pasjonatką designu i aranżacji wnętrz.

 

 

Dr inż. Maciej Kopczyński
Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej oraz współtwórcą trzech startupów: Photon Entertainment, Riftcat oraz MakeIT. Przed rozpoczęciem swojej kariery zawodowej ukończył kierunek informatyka na Wydziale Informatyki oraz kierunek elektronika i telekomunikacja na Wydziale Elektrycznym na Politechnice Białostockiej. Posiada bogate doświadczenie przemysłowe związane z projektowaniem, implementacją oraz testowaniem rozwiązań programowych i sprzętowych, zdobywane w wielu firmach, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych. Jest opiekunem wielu innowacyjnych projektów studenckich, które odniosły sukces w konkursach międzynarodowych jak i regionalnych: Imagine Cup, Podlaski Akcelerator Innowacji, Mój Pomysł Mój Biznes czy Technotalenty. Część z nich przerodziła się w startupy. Aktywnie pracuje na rzecz propagowania przedsiębiorczości na uczelniach wyższych. Od kilku lat prowadzi zajęcia z przedsiębiorczości na Politechnice Białostockiej. Realizuje również finansowany przez UE projekt MELES, którego celem jest stworzenie uniwersalnych zajęć z przedsiębiorczości, które mogą być wykorzystywane na europejskich uczelniach.
Był również uczestnikiem wielu projektów związanych ze współpracą nauki oraz przemysłu. Uczestniczył w prestiżowym programie TOP500 Innovators realizowanym przez University of California w Berkeley.

 

 

Dr inż. Tomasz Grześ
Jest absolwentem Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. Zdobywał trzy raz z rzędu tytuł "Belfra Roku" w plebiscycie organizowanym przez Samorząd Studentów Politechniki Białostockiej. Pełnił funkcję Prodziekana ds. Studenckich i Dydaktyki oraz opiekuna Koła Naukowego "Grupa Technologii Mobilnych". Prowadził zajęcia zarówno dla studentów (m.in. Podstawy programowania, Programowanie urządzeń mobilnych, Techniki programistyczne), jak i dla dzieci i młodzieży w ramach takich projektów, jak "Białostocki Uniwersytet Dziecięcy", czy "Szkoła Młodych Inżynierów".

 

 

Mgr inż. Michał Czołombitko
Michał Czołombitko ukończył studia magisterskie na kierunku Informatyka w specjalności „Inżynieria Oprogramowania” w 2005 roku. W tym samym roku rozpoczął pracę w Politechnice Białostockiej w Centrum Technologii Społeczeństwa Informacyjnego ePodlasie. Podczas swojej pracy na Wydziale Informatyki pełnił funkcje m.in. administratora systemów informatycznych (w tym zdalnego nauczania) oraz wydziałowego koordynatora projektów realizowanych z funduszy strukturalnych. W latach 2013-2015 współorganizował Białostocki Test informatyków we współpracy z firmami branży IT działającymi na terenie woj. podlaskiego.
Pracę na stanowisku asystenta rozpoczął w roku 2014. Jego zainteresowania naukowe obejmują sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe, zbiory przybliżone oraz przetwarzanie dużych danych (Big Data) z wykorzystaniem silnika obliczeniowego Apache Spark.
Prowadzi zajęcia związane z wykorzystaniem metod sztucznej inteligencji, administracją systemami Linux i programowaniem aplikacji www.

 

 

Mgr Joanna Teresa Bagińska 
Jest nauczycielem biologii, informatyki oraz nauczycielem bibliotekarzem z wieloletnim doświadczeniem pracy w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum. Stale doskonali warsztat dydaktyczny, poszukuje nowych pomysłów, angażuje różne techniki cyfrowe i środki dydaktyczne by proces nauczania był atrakcyjny dla ucznia a jednocześnie jak najbardziej skuteczny. W szkole, w której pracuje jest inicjatorem wykorzystywania TIK w nauczaniu wszystkich przedmiotów już od klas pierwszych szkoły podstawowej.

Joanna Bagińska jest współautorem innowacyjnego programu nauczania dla gimnazjum pod nazwą "Biologi@", który łączy dwie podstawy programowe: biologii i informatyki, oraz elementy języka angielskiego w jednym przedmiocie.

Od kilku lat jest związana ze Stowarzyszeniem Mistrzowie Kodowania i jako trener wdraża wśród nauczycieli posługiwanie się techniką komputerową, robotami edukacyjnymi i różnymi sposobami kodowania jako środkami dydaktycznymi o bardzo wysokiej efektywności w nauczaniu.

Kocha bliskość przyrody. Wędrówki po lesie czy górach, podglądanie natury (zwłaszcza przez obiektyw aparatu fotograficznego) - to kolejna pasja, którą "zaraża" rodzinę i przyjaciół. Każda wolna chwila to okazja do wycieczki do lasu, choćby na przysłowiową “godzinkę”.

Kontakt

email:

Zespół projektowy:

dr hab. Dorota Mozyrska, prof. PB
Prodziekan ds. Promocji i Współpracy
Wydział Informatyki PB

501 375 459

Joanna Panasiuk
Wydział Informatyki PB

85 746 90 94